Lördags kväll



Hej!
Jag sitter inne en lördags kväll,  rätt chill endå.
Var ute en stund med Emelie, men var hemma till 9 igen.
Ah, just nu sitter jag och lyssnar på en låt och tänker.
Hemskt igentligen, vilken värld vi lever i !
Att man ska behöva dö när man är 15-18 år. 
Jag fattar inte, ush. 
Hemskt att vissa mår så dåligt att dom tar livet av sig.
Hemskt att folk mördar,våldtar misshandlar folk.
Hemskt att man ska behöva  dö när man är så ung.

Vi som har det bra, vi som mår bra.
Vi borde tänka lite mera, och va glada för det vi har.
Tänk så bra vi har det igentligen, eller hur ?


Jag är glad att jag har det så bra som jag har.
Jag har världens bästaste vänner, en underbar familj,
en underbar släkt.
tack till alla som gör livet bra.
Jag älskar er!

Aja,
vi hörs.

/ Maja



Kommentarer
Tovee säger:

du har så rätt i de du säger,de är hemskt..

2009-09-26 | 22:29:10
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/
caroline säger:

riktig bra inlägg, det är faktiskt dagens sanning tyvärr.

snygg blogg föresten ! <3 :)

2009-09-27 | 10:07:40
Bloggadress: http://aaugustibarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback