Forget your troubles tomorrow will be new


I'll fix it  
Kom in halv 9, vart ute med emelie och johanna.
Imorgon är det skola, klockan halv 9.
Käns helvete rent ut sagt.

Just nu vill jag bara dra täket över huvet och få ligga där till allt är okejigen.


Du har så lätt att stampa sönder, när Du väl fått in en fot
Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot
Men det är inte lika lätt att vara såld på nån som inte går att nå

Jag kan känna mig bekväm i Dina ögon, när Du ler
Men Du kan säga nåt så beskt att allt blir kaos och uppochner
Jag tror inte Du förstår allt som Du säger om det vackra i misär
Du har fått sol i Dina ögon och har aldrig varit där

Det vankas höst och Du får ofelbart nåt underligt i Din blick
Det är så lätt att genomskåda Dina spel och Dina trick
Nu faller mörkret över stan, och Du går runt och sparkar löv;
Som att vinka åt en blind och som att skrika åt en döv

Kommentarer
Tovee säger:

<3

2009-09-27 | 22:12:13
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback