Ett snabbt inlägg.

Hejhopp alla söta läsare!
Klockan börjar närma sig 11, är grymt trött så funderar faktiskt på sova.
Imorgon kommer jag säkert vakna med träningsvärk,
jag slet som ett djur på gymmet sörrni(;  haha. 

Imorgon kväll har jag inga speciella planer, 
blir inge kulturnatt för mig. 
Jag har faktiskt ingen lust för det.
En av mammas kompis och familj 
kommer hem till oss och äter.
Brukar va rätt kul att sitta och lyssna när dom pratar. hihi 

vi får se vad som dyker upp . 

Men en sak till bara , sen är jag klar för idag. 
Kolla in Toves blogg ( klicka här )
Hon är en av dom närmaste vännerna i mitt liv just nu.
För mig betyder hon värkligen mycket.
Jag älskar dig Tove Höglund, för den underbara och snälla persornen du är.
never forget it


godnatt,
puss
/ Maja

Kommentarer
Tovee säger:

Naw,gumman.

Du är den bästa vännen jag nånsin träffat och de kan ingen ändra på.Du har allt som en bra vän ska ha om inte mycket mer !

Du är som en drog för mig.Skulle aldrig klara mig utan dig.Du bygger upp mitt liv hjärtat.

Glöm inte att du är bäst !

Puss på dig min älskar skatt ! <3

2009-09-11 | 22:55:46
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/
Tovee säger:

älskade *

2009-09-12 | 12:48:56
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback