Tisdag

Hej!
Internet funkar igen !!!
jag är glaaaaaaaaaaaaaad

Igår kom Tove till österby, så drog ut med henne på kvällen.
Träffa Amanda ,Viktoria och Pontus som följde med oss till sporthallen,
där vi stog och käka massa godis och gjorde godis gubbar (A)

Sen drog dom och då kom emelie, gick till unkan.
Sen träffa filip,alfred,anton o linus. Var ute med dom till runt 12 då jag och Tove
drog hem och sov. :)

Idag vaknade nyss typ, har fått mitt bankkort.
Och nu blir det äta nå frukost sen chilla.
YES, vad händer idag ? en tisdag på höstlovet ?


Men.....
Lägger ut lite bilder sen i helgen när
jag var hos pappa och hjälpte han med veden

¨







yes,
nu blir det chilla,
men först frukost
puss
/ Maja



Kommentarer
caroline säger:

nja venne riktigt, nått kul hoppas jag :p

händer för dig då ? ;)

hallå, jag diggar den vänstra bilden på dig i din header :o den är verkligen sjukt söt! :o<3

2009-10-27 | 11:59:58
Bloggadress: http://aaugustibarn.blogg.se/
Kitty säger:

gud vilka fina bilder! :))



jag länkar dig på min blogg,

gör det samma för mig? (aa)

<3

2009-10-27 | 21:12:51
Bloggadress: http://fairytalekitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback