Tisdag

Tjenare, sitter och tråkar runt på datorn just nu. Har inge bättre för mig.
Inte någon läxa att göra, dom är klara. Ohjust, fick tillbaka mitt
engelska prov, VG !  hehe .  Nästa vecka har vi no prov på hjärnan och sinnerna.
Så kanske ska ta och träna lite på det någon dag här i veckan, men inte idag.
För snart ska jag ut med världens bästa Tove. Ska ut och chilla bara.

Skolan idag har varit helt okej.  På HK:n gjorde vi kanel bullar, väldigt små
men väldigt goda. Det lyckades vi med ! yeye .  Våran älskade lärare är sjuk också
skulle igentligen haft utväcklingsamtal idag, men ikke. buhuu, jag som vill ha det överstökat.
Men har nog  inte något att oroa mig för, tycker det går bra i skolan just nu. Engelskan som är lite svårt bara
men annars så funkar det väl....   ojdå, bablat på en massa om skolan bara, hehe .
Inte så kul kanske . menmen.. min blogg!


Nu ska jag kolla igenom bdb och fb och sen böra fixa mig lite för att gå ut med Tove <3




jag nördar det heltenkelt, fattar inte riktigt varför... men så äre !



puss
/ Maja

Kommentarer
Tovee säger:

haha "kom då små kossora" kzz kzz kzz,hej jag är trött och mentalt efterbliven och ja vafan allt man kan va ! Puss påre

2009-10-17 | 23:46:28
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback