Med bästaste Tove ♥

Hej!
Jag försvann härifrån datorn ett tag, gick upp till bruket med Tove och aktiverade våra bankkort båda två :D
sen stannade vi och fika på hembageriet, varm choklad och kanelbulle. mys!
Sen gick vi in på Sia's och kollade, hittade en mysig halsduk som jag kanske ska köpa (A)
När vi kom hem så bästämde vi oss för att gå ut och fota lite, så ut i skogen, med kamera och två tokia hundar.

Blev nog inte så mycke foton på naturen, mest på hundarna.
Men jag lägger upp dom endå (:

haha, malte ser lite dum ut där (;

Söt hasse

bebis

söthasse



Ska snart äta tror jag , sen har jag ingenaning vad som händer.
Hittar på något kul med Tove ♥

vi hörs, puss
/ Maja

Kommentarer
Tovee säger:

våra hundar är dumma i huve men älskade ändå ! :)

2009-10-27 | 23:54:23
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback