Måndag



bara jag som är kär i hans röst ?
tror inte det va. Han är BÄST
När han släpper skiva, så kommer skivan spelas på högsta volym hemma hos mig.
Det kan jag lova er !


dagen började klockan kvart över sju, somnade klockan halv 2 inatt.
Såklart var jag världens tröttaste imorse. Men till skolan kom jag i alla fall.
En bra dag annars, mentorstid,matte,engelska,handledning,lunch,idrott,so och svenska.
Slutade kl 3 gick hem och satt mig här.

En skoldag avklarad, bara 4a kvar.
Ah, han engelska prov tills på onsdag så måste
sätta mig och plugga lite.
Sen har jag världens bästaste bok som väntar ' När jag hör din röst'
Får se vad jag väljer först (A)


vi hörs, kanske senare.


chilldag med mjukisar,tjokiströja och helo kitty raggsockor!

/ Maja

Kommentarer
Anonym säger:

fin blogg du hade:)<3

2009-10-06 | 20:11:28
Bloggadress: http://barbieamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback