Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans

Vår sista dans- Melissa Horn
'Älskling hör på, jag tar steget ur vår sista dans'

En famn för mig- Melissa Horn

'För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig
Jag vet att det går över men det är lika svårt för mig'


Jag älskar värkligen hennes låtar, och hennes röst. Men gammla albumet 'Långa nätter' är bättre en det nya ' säg ingenting till mig' Ni måste lyssna. bäst
Idag skolan, tre 'prov' ett engelska prov, ett b-språk engelska prov, och no prov. Gick väl bra, tror jag :)
Justdet, våran musik lärare kom fram till mig och sa att han hade höjt mitt betyg till G+. Det gjorde min dag!
Bara en dag kvar nu !!!! sen lov, såååå underbart.

Ikväll har jag inga läxor, inga prov och träna på. Tjooohej, bara ta det chill.
Vi hörs puss
/ Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback