Igen

Vi kör ett inlägg till, bara för att jag har tråkigt och kom på två saker att skriva  hehe
Det första
så kollade jag statestiken nyss,
och såg att

 besökarna stiger, tycker det är lite konstig att det
är så många som läser. Men visst, det är kul.
Men samtidigt så skriver jag inte för att bli som ''kissie'' tjäna pengar o så.
Jag tycker det är kul och skriva, och ennu roligare när folk läser och kommenterar .

och det andra
Jag satt och läste en kompis blogg
och hittade världens sötaste låt.
Som jag tycker är ni ska lyssna på..



det var allt, nu ska jag kolla runt lite sen måste jag nog duscha också.
Om jag ska ut eller nått ikväll.

Ha en toppen kväll
puss
/ Maja

Kommentarer
gabs säger:

oh, den va riktigt fin!

2009-10-29 | 18:58:07
Bloggadress: http://gabskung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback