Fredag, äntligen

Fredag, wihu!
Gick hem från skolan efter två lektioner.
Ont i magen, jävla värk!
Legat i sängen och läst nästan hela dagen.
Så nu har jag ingeting att läsa i helgen, blä!

Ska nog snart äta, sen till julmarknaden.
Jajust, redan julmarknad lixom ? haha.
det går för fort.

Helgen är planerad,
idag: julmarknad,sen ta det lungt
lördag: hjälpa pappa att köra in ved (Y)
kvällen vet jag inte.
Söndag: in till uppsala med pappa och köpa skor, om jag hittar några.

får se om jag skriver nått ,
har ingenting att skriva om ... så
jag tråkar bara ut er.
Fast skönt att skriva av sig lite ibland,
om massa onödiga saker.
 
( jag älskar låten, lyssnar på den om och om igen )
bara så ni vet ,jag lever mig in i twilight bökerna.
Snart kommer jag springa runt och försöka va en vampyr ;o
vem vet lixom... hahha.
men jag är förälskad i dom bökerna, har bara en bok kvar nu.
Sen kommer jag förmodligen börja om igen .
OCH SNART KOMMER NEW MOON UT!
41 dagar 15 timmar 10minuter och 40 sekunder


puss
/ Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback