Fredag!

Monday, Tuesday,
Wednesday and Thursday
Friday, Saturday
Saturday to Sunday


Get, get, get, get, get, get with us
You know what we say, say
Party every day
Pa-pa-pa-party every day



Fick sluta klockan 11.20 idag, så skönt !
och nu är mitt efterlängtade lov hör också, wihuuu .
Det kan inte bli bättre !
helgen ska bli bäst yes!

Skolan Bara fyra lektioner, Matte, Engelska,Musik och Svenska. Vi slapp typ 7 min av engelskan för att vi skule rösa på någon sak . hehe ! Och efter svenskan slutade vi. Ojust fick omdömerna  idag , och ja. Jag är nöjd (:
Skolan går bra nu, jappjapp.

Mitt eviga skrivande om lov och skolan. booring.
Har inge bättre att skriva såå får bli massa tråkiga saker .
Nått kul händer snart, får vi hoppas.

Nu ska jag städa mitt rum och njuta av att slippa gå i skolan en hel vecka.
huhu

puss
/ Maja


cpbild från egypten

Kommentarer
vickan säger:

fin blogg, låten dock inte lika fin haha jo men väldigt uttjatat, jag gör ett dansverk till den, så man kan säga att jag har hört den ett antal gånger :)

2009-10-23 | 15:59:12
Bloggadress: http://vfintling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback