00.25, vi säger lördag endå

Ja, kom nyss in har vart ute en stund.Frös ihjäl. Kallt som ..... jag vet inte vad!
Helgen har varit bäst, i fredags var jag med en massa fina flickor Tove,Pernilla och Amanda. Och emelie, viktoria,erik,matte,martin,affe och fillip ett tag.
Frös ihjäl ute, men hade skoj såklart.   tack för kvällen !<3
Jag och Tove kom väl hem till mig runt 11.

Lördag: Upp klockan 9, fixa oss lite och åt frukost.
Tove drog till sportis och jag till julmarknaden med papi.
Kollade runt lite, sen hem till papi och körde in ved.

Julmarknaden igen, köpte godis och kollade lite till .

Ah, så har min helg sätt ut.
En helt underbar helg.
Bjuder på lite bilder, sen ska jag hoppa i säng.
Blir upp tidigt imorgon, ska till Uppsala med pappa och köpa skor.






guulll låt,
nu ska jag sova.
natti!
/ Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback