Torsdag redan ?

Helt sjukt, jag tyckte det va måndag igår... :o
och idag är det lixom torsdag.  Vilket är bra för det betyder att det är fredag imorgon och heeelg
Det gillar vi alla!

Idag har det snöat, gash så det snöade ett tag.
Men allt smällte bort :( skit snöö
Jag älskar vintern, iaf när det är sådär massa knarrsnö ute.
Som knarrar när man går. åhhhh, jag längtar till snön och julen.
Kul, jag snackar om snö o jul. hmms.

Men skolan var som vanlig idag, finns inget att
berätta om det ju.
Just nu håller jag på att städa mitt rum,
fast är klar nu (:
ah, vi hörs imorgon kanske .
sov gott
puss



två små delar av nått stort,
Du kan låna mig igen
Du kan förbruka mig igen


Kommentarer
Tovee säger:

söötnos !

2009-11-14 | 11:57:40
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback