Söndags kväll

hej !
Hur har eran kväll sätt ut ? kollat på ensam mamma söker kanske ?
ja, det har i alla fall jag gjort. Sådär super bra va det (:  Jag älskar det pogramet ^^
synd att det va sista gången :(
men i alla fall...
Var ju hem till pappa en stund nu på kvällen, åt mat och så där . 
Kom hem och satt mig vid tvn på engång. Snart ska jag sova,
tillbaka till skolan imorgon ju .  Nytt schema skulle vi får, undra hur det blir :o
Det blir säkert bra, i hope !

Men nu ska jag bädda ner mig i sängen med en bok.
Och sen sova !

så vi säger väl godnatt dårå,


en liten maja :)

Kommentarer
Tovee säger:

Gud jag hinner aldrig me och läsa haha :)

men söt som fan va du !

2009-11-14 | 12:08:46
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback