Lördag

tog bilden från Tove

jag älskar er <3
HEJ! gårdagen var riktigt kul. Jag,Tove och Emelie gick hem till
Johan W där han och adam var. Emelie färgade Johans hår svart !
Hann kolla på skräk film ocksåå ju. Kom hem vid halv 1. Somnade halv 2 kanske .
Imorse vaknade jag halv 8a av att min lillebror grinade, han ville till fyresov.haha
Men somnade om som tur vad, och vaknade igen klockan 11.

Snart kommer pappa så ska vi till grändby och handla present.
Sen äta mat med släkten. Får se när jag kommer hem, tror jag går ut
och är med Tove och Emelie igen. Får heltenkelt se.

Ni får ha en bra lördagskväll,
puss !


Kommentarer
Tovee säger:

de går banne mig inte att övertyga dig :(

2009-11-28 | 16:46:12
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback