Stockholms resa



Stockholm igår var faktiskt rätt kul , åkte med buss från skolan kl 07.45.
Var framme 09.35 kanske. Gick på moderna museet först. Där var det inte sådär jätte kul direkt men.. 
Sen hade vi egen tid i 3 timmar. Jag sprang runt med emelie,lisa,martin o kevin.
 Letade rätt på donken satt där och käka sen for vi iväg för att köpa löshår,
som tog en bra stund eftersom emelie inte hittade och så var hon handikappad,
stakarn gick på kryckor hela dagen . haha ! Tillslut var vi klara med det också,
så skulle vi hittatillbaka till dramaten. Som gick bra, vilket jag inte trodde det skulle (A) haha.  
Dramaten var cool, jag såg två kändisar, chefen i beck nivet Marie Göranzon.
Och han där krimenalteknikern i wallander Mats bergman ! 
grymt tycker jag, inte alla som sätt dom irl.   haha .  
Jaja, kom hem vi 6 igen.
Idag är jag hemma, mår illa som en gorilla :(   hoppas det går över



men hare bra, puss !

Kommentarer
Tovee säger:

kulkulkul :D

2009-12-17 | 16:46:55
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback