Näst sista dagen på 2009




HEJ!  Jag trodde att jag skulle komma hem med en massa stora påsar med
massor med kläder i. Men nejdu, det enda som hade tur att följa med mig
hem var ett par röda björnborg på rea och ett svart långt linne från gina.
Hurra -.-    Jag som skulle ha någon snygg tröja till nyår, men nej.
Får bli den jag hade tänkt från början. Funkar det med! :)
Och inte specielt mycket pic's blev det inte häller.  Men kul hade jag, springa runt
i stockholm och kolla på en massa saker är faktiskt riktigt kul . Sen åt vi på fin resturang innan vi åkte hem.
Nu på kvällen har det varit lungt, hjälp mamma, malin och anette med maten tills imorgon.

Nu börjar vi om på nytt,
2010 ska bli bäst !  yes.

vi hörs, hare nice !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback