julafton

God Jul ! tänk att det är julafton idag, wow . Sitter i örbyhus just nu, har ätit julgröt och julskinka. Vid 3 tiden åker vi hem till mormor och morfar och äter mat och öppnar julklappar. Mysigt! :) Internet hemma funkar fortfarande inte. Ingenaning vad det är för fel :o   Har inte hänt  mycket alls denhär veckan faktiskt. Julavslutning och betyg i tisdags, och jag blev nöjd. Klarade allt !  På kvällen satt jag bara hemma och gjorde inte så mycket,gick och lag mig klockan 11 typ. Onsdags drog jag,mamma och syskorna ut och åkte pulka. Haha. På kvällen var jag ute med emelie en stund. Sen hem och sova.   Och nu sitter jag här.

Men hoppas att ni får en toppen bra julafton
för det ska jag ha !  

puss och kram

/ Maja


Kommentarer
Tovee säger:

yee,god jul ;D

2009-12-24 | 12:16:42
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback