Fredag

HEJ!  Har varit o tagit svinsprutan idag ju. Gjorde inte ett dugg ont.
Men nu jävlar så gör det ont i hela armen , oskönt.
Just nu sitter jag och dricker is kaffe, skit gott !   haha .  

Ska börja fixa mig lite, ska ut med emelie en stund.
Får se vad vi hittar på. Blir säkert något kul . 
Sen vill jag säga att jag saknar tove ! :o    

och så fyller min pappa år idag ! :D
o så är han i stockholm på julbord så inte har jag träffat han idag . :(
Men grattis på han iaf !

ah, nu ska jag fixa mig.
Hörs väl kanske imorgon dåå.
puss!

vi hade finbesök på gårn igår !

Kommentarer
Tovee säger:

saknar dig med ju ! :O

jag hade också en sån utanför mitt fönster ;O

2009-12-04 | 22:27:21
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback