some new



hej,  vart duktig idag. Vaknade tidigt och sen ut och cykla med papi!
Runt 2 kom Tove till Österby och va med mig. Ví hade kul, som vanligt .
Gjorde inge specielt, käka på grillen och snacka ? kul det me!
Kl 9 for hon hem till Vattholma igen och jag till cilla o henrik där mamma och resten av familjen var.
Kollade på boog och eliot ?  haha , skön film!
Var inte där länge alls. På vägen hem träffa jag Emelie en stund, hon har gott och blivit ennu mera blondii.
Fint sörrni .. Nu sitter jag här och skriver. Ska nog i säng snart, får se hur det blir med det...

och fresten, ny design som ni kanske sätt?
Hiss eller diss ?

Puss och kram
/ MAJA

Kommentarer
Tove säger:

Imorgon ska vi ha roligare :D

HISS förfan <3

2009-08-16 | 00:00:00
elina säger:

Hiss! :)



sv: Jag håller helt klart me!

2009-08-16 | 09:57:55
Bloggadress: http://elinanilssoon.blogg.se/
Anonym säger:

Nej din blogg vart finast :*

2009-08-16 | 13:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback